Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Sydney Baby

Av Vicktoria - 10 januari 2010 23:33

Hej mina vanner :)


Nu sitter vi har igen. Jag har fortfarande inte sovit ut, det ar som att jag har en inbyggd vackarklocka som vacker mig kl 1 varje natt. Sen har jag iofs slumrat hela natten. Det sjuka ar att aven om jag bara sover 3 timmar per natt sa ar jag sjukt pigg. Forstar inte hur det gar ihop men ar glad for det iallafall.


Dagarna hittills har endast spenderats pa Bondi Beach. Mycket fin strand och maaaanga snygga killar! Varfor finns dessa inte i Sverige?

Dock ar vattnet iskallt, helt sjukt. Det racker att doppa tarna sa har hela kroppen blivit is, nastan iallafall.

Vi kikade runt lite vid affarerna runt Bondi igar, mycket fint men valdigt dyrt. Langtar till Asien dar allt blir billigt istallet.

Vi aker for ovrigt troligtvis tidigare till Asien och blir lite langre i Thailand, inte riktigt bestamt men kanns sa just nu.


Vi har haft lite hemlangtan i borjan, en sjuk kansla att vara utan alla nara och kara sa lange, den har dock borjat ga over for mig iallafall och det kanns valdigt skont. 

Jag har for ovrigt fatt massa farg pa kroppen men ansiktet ser ut som en blandning mellan en albino och en krafta! Inte snyggt!

Jag har iallafall vart duktig och anvant solskyddsfaktor 30 for en gangs skull.


Idag ar det lite molnigt sa vi planerar att ta oss in till stan och kika pa Operahuset och allt dar inne.

Jag glomde kameran pa rummet sa ska forsoka lagga in bilder nasta gang jag ar inne har.


Hoppas alla mar bra. For ovrigt har vi nu ett Australiensiskt mobilnr som det gar bra att smsa pa, numret ar 0434 897050.


Miss you guys!





 
 
Pem

Pem

11 januari 2010 06:04

Jodå.....lite avis e jag allt!
Tack för grattishälsningen, du e för söt!
Ta nu hand om er.....kram kram!!!!!!!

http://metrobloggen.se/pem26

 
caroline

caroline

12 januari 2010 21:28

Jaaa snälla thai innan, kan skriva igen när vi är där och vart:
Khao lak 17-24 mars, 24-31mars Karon beach (ligger ju nära phatong)
KOLLA UPP DET! LOVE U!

http://caarroliten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicktoria - 11 mars 2010 07:56

Heej hopp alla goa och saknade vanner :)   Nu har vi kommit till Malaysia, Kuala Lumpur. Men mer om det langre ner, tankte borja med att beratta om varan senaste vecka som spenderats pa en liten paradiso utanfor Bali som heter Gili Trawangan. D...

Av Vicktoria - 3 mars 2010 05:58

Herregud vilken dag det var igar, vet knappt vart jag ska borja! Vi hade bestamt att det var dags att trotsa trafiken och hyra moppar for att se lite mer av Bali. Som jag har berattat innan sa kor de som idioter har!! Samst i hela varlden, det kan ...

Av Vicktoria - 1 mars 2010 14:45

Hej hopp! Jag har antligen lyckats hitta en dator dar det gar snabbt att ladda upp bilder har pa bloggen ocksa sa nu far ni som inte har facebook och kan se alla bilder fa se lite grann har :) Det ar inte sa manga men jag hoppas de racker ett tag, ...

Av Vicktoria - 28 februari 2010 15:49

Hej hopp! Har inte hant jattemycket sen sist, vi har spenderat dagarna vid stranden och svettats ratt sa mycket! Lina och Linda kom i fredags kvall da blev det en sen, verkligen sen och god middag ute. Efterat begav jag och Linda oss hit till i...

Av Vicktoria - 25 februari 2010 13:38

Hej hopp dar hemma! Hort om den galna snostormen, verkar som snon kommer ligga kvar tills vi kommer hem och mig gor det inte nagot ;) fragan ar om ni orkar o de tvekar jag pa..   Bali ar fortfarande riktigt underbart. Vi har bytt hotell och bor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards