Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Surfers Paradise!

Av Vicktoria - 25 januari 2010 11:08

Hej alla goingar!

Ni ar sa kassa pa att kommentera sa jag ar kass pa att uppdatera..

Haha nej om sanningen ska fram sa har vi befunnit oss pa Surfcamp mellan Sydney och Byron Bay. En obeskrivlig vecka pa manga satt och vis!

Det hela borjade med att vi kom fram till ett camp mitt ute i ingenstans. Tank er sa langt ut det gar i bushen, gangra det med 15 och satt det pa en plats i Australien. Dar var vi!

Nar vi kaka lunch kom en hast in i dorren, ratt sa sjukt! Pafaglar flog runt som inget hade hant, vi var dock livradda for de haha!

Surfcampet bestod saklart av surfing, sjukt svar sport! Traningsvarken ska vi inte ens prata om! Jag trodde handboll var jobbigt, men detta var sjukt! Det varsta som finns ar att bara en javla surfbrada langst hela stranden, vill nastan grata nar jag tanker pa det!


Jag var iallafall inte jattefortjust i denna sport eftersom jag blev galet frustrerad! Maria dock var grym!

Jag far satsa pa en kille som surfar istallet ;)

Dagarna spenderades alltsa pa olika, underbara strander. Kvallarna med alldeles for mycket partaj. Inte jattemycket fran varan sida, de som var varst var instruktorerna! Lite irriterande nar de drack och sen korde bussen, hjartat satt i halsgropen!

Vi lever dock!

Vi traffade tva riktigt goa danska tjejer som vi hangde mycket med. De kommer upp hit och traffar oss pa onsdag, da jaklar ska de utmanas pa minigolf haha!


Just nu ar vi i Surfers Paradise, jag alskar den har staden! Underbart lang strand, galen varme, harliga affarer, harlig atmosfar helt enkelt. Dock far vi ju snala som tusan och det ar inte det roligaste!


Vi har iallafall fatt hjalp att gora upp en resplan sa pa torsdag aker vi harifran till en stad som heter Noosa om jag inte minns helt fel. Ingen av oss minns vad vi skulle gora dar men vi far varan resplan imorgon sa da vet vi och kanske ni :)


Pa min fodelsedag seglar vi till Whitsunday, paradis har vi hort! Kanns som en ratt bra birthday!

14 februari beger vi oss over landet till varan alldeles speciella lilla skaning, Sanna!!

19 februari drar vi sedan till Bali. Alltsa en manad innan vi tankt men vi planerar ocksa att besoka Malaysia. Lollo kommer aven ner, vet dock inte nar annu men ska bli riktigt roligt :)


Idag har vi besokt Seaworld. Kande mig som ett barn igen! Grymt kul! Vi akte bergbanor och flumride, vattenrutchkanor och sag hajar, delfiner, pingviner och allt mojligt. Det hela avslutades sedan med en Pirate of the Carribean show! Grymt!


Forresten Steffi! Mitt nyarslofte haller jag saklart, men kar far man vara va ;) haha typ kar i en i varje stad!

Var ar min paradise update? Du ar kass!


Livet leker.

Saknar er!


 
 
malin

malin

25 januari 2010 12:00

Läser dina inlägg och det är sjukt roligt att följa vad ni gör så du skulle bara våga bli ännu sämre på uppdateringarna. Have fun girls :D

http://malinkjellstrom.bloggplatsen.se

 
Pem

Pem

26 januari 2010 14:50

Ni verkar ju ha så himla kul!, snacka om världens resa!!!!!
Kram på dig från familjen Wangerås!

http://metrobloggen.se/pem26

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicktoria - 11 mars 2010 07:56

Heej hopp alla goa och saknade vanner :)   Nu har vi kommit till Malaysia, Kuala Lumpur. Men mer om det langre ner, tankte borja med att beratta om varan senaste vecka som spenderats pa en liten paradiso utanfor Bali som heter Gili Trawangan. D...

Av Vicktoria - 3 mars 2010 05:58

Herregud vilken dag det var igar, vet knappt vart jag ska borja! Vi hade bestamt att det var dags att trotsa trafiken och hyra moppar for att se lite mer av Bali. Som jag har berattat innan sa kor de som idioter har!! Samst i hela varlden, det kan ...

Av Vicktoria - 1 mars 2010 14:45

Hej hopp! Jag har antligen lyckats hitta en dator dar det gar snabbt att ladda upp bilder har pa bloggen ocksa sa nu far ni som inte har facebook och kan se alla bilder fa se lite grann har :) Det ar inte sa manga men jag hoppas de racker ett tag, ...

Av Vicktoria - 28 februari 2010 15:49

Hej hopp! Har inte hant jattemycket sen sist, vi har spenderat dagarna vid stranden och svettats ratt sa mycket! Lina och Linda kom i fredags kvall da blev det en sen, verkligen sen och god middag ute. Efterat begav jag och Linda oss hit till i...

Av Vicktoria - 25 februari 2010 13:38

Hej hopp dar hemma! Hort om den galna snostormen, verkar som snon kommer ligga kvar tills vi kommer hem och mig gor det inte nagot ;) fragan ar om ni orkar o de tvekar jag pa..   Bali ar fortfarande riktigt underbart. Vi har bytt hotell och bor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards