Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Rubrik saknas

Av Vicktoria - 28 februari 2010 15:49

Hej hopp!

Har inte hant jattemycket sen sist, vi har spenderat dagarna vid stranden och svettats ratt sa mycket!

Lina och Linda kom i fredags kvall da blev det en sen, verkligen sen och god middag ute.

Efterat begav jag och Linda oss hit till internetcafet och hangde alldeles for lange medans Maria och Lina gjorde ordning sig i 200ar ungefar for att ga ut o gora stan.

Nar Maria kom hem var vi jattepigga och kunde inte sova sa vi lag dar o tjota ett bra tag.

Nar vi vaknade igar trodde vi att det var molnigt sa vi tankte att det var lage for lite shopping pa stan. Sjalvklart sken solen som aldrig forr men vi orkade inte andra oss sa vi trotsade varmen och gick runt pa stan och marknader och svettades som jag vet inte vad. Det blev lite inkop for min del, en klanning till mig sjalv, en till Olivia och en till Amanda. Far hoppas de passar bara, sa himla svart att veta med deras knasiga storlekar!

Vi har aven blivit grymma pa fraser som "Just looking, maybe buy later", "Come inside, just look", "Cheap price, very cheap", "Specialprice for you baby", ja det finns ratt manga fraser till men jag orkar inte ens tanka pa de for jag blir alldeles matt!

Pa kvallen var det dags att ladda for utgang sa det blev en fin middag pa ett jattemysigt stalle men notan slutade pa grymt mycket mer an vi tankt, det blev helt enkelt alldeles for manga strawberry margarithas. Men de var grymt goda!

Sedan gick vi vidare till nat stalle med ett mysigt liveband och happyhour sa de blev lite fler drinkar innan vi begav oss till Skygarden dar mestadelen av kvallen spenderades. Vi dansade som galningar och sedan begav vi oss vidare till Bounty dar vi dansade lite mer!

Sen blev det en liten vandring hem och i sang, sangen snurrade som en karusell men vi somna ganska snabbt anda :)

Idag har det vart lite molnigt sa vi hade kunnat ligga skont vid poolen egentligen men orkade inte sa det har vart rummen hela dagen, jag har till och med handtvattat i handfatet, bra jobbat! Vuxenpoang??

Ikvall blev det middag pa ett brasilianskt stalle, en valdigt komisk middag!!

Maria fick forratt och varmratt samtidigt, sa hade ingen annan fatt sin mat annu. Sen kom min varmratt, innan forratten!

Lina och Linda fick sedan sin forratt och jag ocksa,sa jag satt ocksa dar med bada samtidigt! Schnitzeln jag skulle ata bestod enbart av panering sa den var inte kalasgod, men det dog, jag blev matt iallafall!

Lina och Linda ar ute och vandrar pa stan men vi orkar inte riktigt det och tur var val det for nu kom en liten skur regn! Sa det blir en lugn kvall.


I veckan ska vi hyra moppar och ta oss runt lite pa Bali for att se fler stallen. Det kostar for ovrigt ca 30 kr att hyra moppe, i en vecka!!! Sjukt!

Pa torsdag tar vi oss ut med bat till Gilioarna, paradisoar. Dar stannar vi tills den 10 mars da vi flyger harifran, blir kanon tror jag :)


Kram!


 
 
Maria

Maria

28 februari 2010 16:36

sa lang tid tog det anda inte. 30 min typ. hogst 45.. :)

http://nonebullshit.blogg.se

 
Pem

Pem

1 mars 2010 09:28

Å då passar la jag på å skickar en klass 1 varning från ett mindre mysigt sverige till er allihopa! Ida skulle de komma 1½ dm snö......än så yr de bara runt lite flingor å de e +1 grader ute. Slaskigt så de slaskar om de. Töserna för gå en omväg till skolan för att de ligger världens vattenpöl på vägen. Men annars så e de toppen......ska inte alls klaga eller så, nänä!!!
Ha de nu underbart gôtt ute å paradisöarna!

http://metrobloggen.se/pem26

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicktoria - 11 mars 2010 07:56

Heej hopp alla goa och saknade vanner :)   Nu har vi kommit till Malaysia, Kuala Lumpur. Men mer om det langre ner, tankte borja med att beratta om varan senaste vecka som spenderats pa en liten paradiso utanfor Bali som heter Gili Trawangan. D...

Av Vicktoria - 3 mars 2010 05:58

Herregud vilken dag det var igar, vet knappt vart jag ska borja! Vi hade bestamt att det var dags att trotsa trafiken och hyra moppar for att se lite mer av Bali. Som jag har berattat innan sa kor de som idioter har!! Samst i hela varlden, det kan ...

Av Vicktoria - 1 mars 2010 14:45

Hej hopp! Jag har antligen lyckats hitta en dator dar det gar snabbt att ladda upp bilder har pa bloggen ocksa sa nu far ni som inte har facebook och kan se alla bilder fa se lite grann har :) Det ar inte sa manga men jag hoppas de racker ett tag, ...

Av Vicktoria - 25 februari 2010 13:38

Hej hopp dar hemma! Hort om den galna snostormen, verkar som snon kommer ligga kvar tills vi kommer hem och mig gor det inte nagot ;) fragan ar om ni orkar o de tvekar jag pa..   Bali ar fortfarande riktigt underbart. Vi har bytt hotell och bor...

Av Vicktoria - 21 februari 2010 13:09

Hej hopp alla snogubbar! Kan knappt forsta hur mycket sno ni har. Jag som alskar riktiga vintrar med sno missar detta! Dock tror att jag att de flesta som ar hemma i kylan har borjat trottna. Ganska forstaeligt, men konstigt nar man inte marker av ...

Ovido - Quiz & Flashcards