Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Grattis pa 1 ars dagen!!

Av Vicktoria - 13 februari 2010 00:52

Idag fyller varldens snyggaste kille, Alexander 1 ar!! Kanns riktigt trakigt att inte kunna vara dar och traffa honom men jag hoppas och tror att han far en alldeles underbar fodelsedag anda!

GRATTIS!!


  


Just nu befinner vi oss i Cairns. Varat sista stopp pa ostkusten, imorgon aker tar vi flyget till Perth, till vastkusten, till SANNA! Ska bli riktigt riktigt roligt!


Solen skiner och det ar galen varme i luften. Igar spenderades darfor dagen vid lagunerna.

Pa kvallen kom Emelie och vi kakade lite mat. Mitt huvud hade varkt hela dagen och efter middagen brot migranen ut. Fyfan jag hatar det. Andra gangen pa resan och forhoppningsvis sista!!

Idag blir det kanske zoo eller sa blir det val lagunerna igen. Den som lever far se.


Imorgon aker Linn och Emilie till Thailand i 2 veckor, det komiska ar att jag ar sjukt avundsjuk! Nar jag sjalv ar borta i 15 veckor?! haha sjukt! Jag hoppas iallafall de far en riktigt underbar resa!


Narmaste planerna ar inte manga och det ar skont! Imorgon blir det som sagt Perth, pa fredag blir det Bali, sen kommer Lina och Linda dit runt den 25e februari och sen drar vi vidare till Malaysia nagon gang i borjan pa mars, absolut senast 15 mars for da kommer Lollo!!!

Runt den 25 mars drar vi till thailand och sen  ar det valdigt nara hem!


Ha de sa bra allihop, ni ar saknade!

Kram

 
 
Fia

Fia

13 februari 2010 01:01

Ett stort grattis till stora killen!

http://www.sofsan.blogg.se

 
Ingen bild

Malin kjellström

13 februari 2010 10:39

Sjukt fina bilder från när ni var på zoo. (Y). Tänker på er och grattis till lill killen :)

 
Ingen bild

Michael

14 februari 2010 21:03

Tack.. världens bästa lilla syster för att du satte in en bild på Alexander, han hade en fantastisk födelsedag/ Stolt Pappa!..... Vi saknar dig!

 
Ingen bild

Therese Åhman

14 februari 2010 21:12

Å, en sån snygg kille måste ha en mycket vacker Mor!! ;)

 
Pem

Pem

15 februari 2010 18:36

Håller tumarna att de inte blir nån mer migrän på resan......
Kram på daj da!!!

http://metrobloggen.se/pem26

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicktoria - 11 mars 2010 07:56

Heej hopp alla goa och saknade vanner :)   Nu har vi kommit till Malaysia, Kuala Lumpur. Men mer om det langre ner, tankte borja med att beratta om varan senaste vecka som spenderats pa en liten paradiso utanfor Bali som heter Gili Trawangan. D...

Av Vicktoria - 3 mars 2010 05:58

Herregud vilken dag det var igar, vet knappt vart jag ska borja! Vi hade bestamt att det var dags att trotsa trafiken och hyra moppar for att se lite mer av Bali. Som jag har berattat innan sa kor de som idioter har!! Samst i hela varlden, det kan ...

Av Vicktoria - 1 mars 2010 14:45

Hej hopp! Jag har antligen lyckats hitta en dator dar det gar snabbt att ladda upp bilder har pa bloggen ocksa sa nu far ni som inte har facebook och kan se alla bilder fa se lite grann har :) Det ar inte sa manga men jag hoppas de racker ett tag, ...

Av Vicktoria - 28 februari 2010 15:49

Hej hopp! Har inte hant jattemycket sen sist, vi har spenderat dagarna vid stranden och svettats ratt sa mycket! Lina och Linda kom i fredags kvall da blev det en sen, verkligen sen och god middag ute. Efterat begav jag och Linda oss hit till i...

Av Vicktoria - 25 februari 2010 13:38

Hej hopp dar hemma! Hort om den galna snostormen, verkar som snon kommer ligga kvar tills vi kommer hem och mig gor det inte nagot ;) fragan ar om ni orkar o de tvekar jag pa..   Bali ar fortfarande riktigt underbart. Vi har bytt hotell och bor...

Ovido - Quiz & Flashcards