Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Varlden ar liten!

Av Vicktoria - 12 januari 2010 22:35

Hej igen!


Hoppas alla dar hemma mar bra.

Med mig ar det riktigt bra, har kommit in i livet har nere lite mer vilket innebar att jag borjat inse att jag inte behover ha koll pa vilken dag det ar, vad klockan ar eller nagot over huvudtaget, det ar bara att gora det som vi kanner for. Riktigt skont!


En sjuk grej hande haromdagen, (dagarna gar som sagt ihop s ve tinte riktigt nar) vi satt iallafall framfor datorn och en kille sitter bredvid Maria. De kollar plotsligt pa varandra och inser att de kanner varandra. Han ar ocksa fran Goteborg! Hur sjukt ar inte det!

Joakim som han hette ar har for att leta lagenhet och jobb, han hade lite mer koll pa laget an vad vi har sa dagen efter pa kvallen gick vi ner och kollade operahuset i kvallsmorker. Jattefint. Sen satte vi oss pa nagot stalle som hette Three Monkeys eller nagot sadant och tog en ol, eller ja de gjorde det, jag tog ett glas vin.

Ratt sa skon kvall men vi begav oss hem tidigt, fortfarande sega!


Igar tankte vi ga pa stan, sag molnigt ut. Nar vi kom utanfor dorren insag vi att det inte funkade sa vi bytte om till bikini och tog farjan over till Manley istallet.

Jattemysig o med manga fina affarer och en jattefin strand, Manley Beach. Dar lag vi hela dagen innan vi borjade ga in och kika i affarerna. Det mesta ar jattedyrt och kanns ovart att kopa redan vecka 1. Men det tar emot att inte kopa alla grymt fina klanningar!!

Vi kopte iallafall varsitt par flipflops pa Rip Curl. Jattefina, far hoppas de hanger med ett tag.


Nu ar klockan snart 9 pa morgonen, har sovit lite langre idag men fortfarande inte en hel natt.. Hoppas de kommer snart.

Solen lyser och jag kan garantera att det blir en dag pa stranden, det aterstar bara att se vilken strand det blir.


Tyvarr tar det hundra timmar att ladda upp bilder pa denna dator sa jag forsoker pa nasta hostel istallet.


Har jag forresten berattat att det troligtvis blir Surfcamp fran och med mandag. HAHA jag lar bryta alla ben i min kropp!!


Miss you

 
 
caroline

caroline

13 januari 2010 18:01

haha vickan! skulle va sjukt kul o se dig surfa :D Maraboun höll ändå länge tycker jag, den hade inte hunnit smälta o så va?
hoppas hoppas hoppas ni kan mötas upp med oss :)

Hälsa alla snygga aussiemän från mig!!!! PUSS miss u

http://caarroliten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicktoria - 11 mars 2010 07:56

Heej hopp alla goa och saknade vanner :)   Nu har vi kommit till Malaysia, Kuala Lumpur. Men mer om det langre ner, tankte borja med att beratta om varan senaste vecka som spenderats pa en liten paradiso utanfor Bali som heter Gili Trawangan. D...

Av Vicktoria - 3 mars 2010 05:58

Herregud vilken dag det var igar, vet knappt vart jag ska borja! Vi hade bestamt att det var dags att trotsa trafiken och hyra moppar for att se lite mer av Bali. Som jag har berattat innan sa kor de som idioter har!! Samst i hela varlden, det kan ...

Av Vicktoria - 1 mars 2010 14:45

Hej hopp! Jag har antligen lyckats hitta en dator dar det gar snabbt att ladda upp bilder har pa bloggen ocksa sa nu far ni som inte har facebook och kan se alla bilder fa se lite grann har :) Det ar inte sa manga men jag hoppas de racker ett tag, ...

Av Vicktoria - 28 februari 2010 15:49

Hej hopp! Har inte hant jattemycket sen sist, vi har spenderat dagarna vid stranden och svettats ratt sa mycket! Lina och Linda kom i fredags kvall da blev det en sen, verkligen sen och god middag ute. Efterat begav jag och Linda oss hit till i...

Av Vicktoria - 25 februari 2010 13:38

Hej hopp dar hemma! Hort om den galna snostormen, verkar som snon kommer ligga kvar tills vi kommer hem och mig gor det inte nagot ;) fragan ar om ni orkar o de tvekar jag pa..   Bali ar fortfarande riktigt underbart. Vi har bytt hotell och bor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards