Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

I love Bali!

Av Vicktoria - 21 februari 2010 13:09

Hej hopp alla snogubbar!

Kan knappt forsta hur mycket sno ni har. Jag som alskar riktiga vintrar med sno missar detta! Dock tror att jag att de flesta som ar hemma i kylan har borjat trottna. Ganska forstaeligt, men konstigt nar man inte marker av det!

Har ar det verkligen tvartom!


Vi har nu tagit oss till Bali, ett underbart stalle verkligen!

Landade i fredags kvall och fick direkt ga till bankomaten och ta ut 1 miljon! Ja ni horde ratt haha, summorna har ar galna och det ar jobbigt att behova rakna hela tiden men det ar ocksa varat storsta problem.. Ni forstar hur jobbigt vi har det va.. ;)


Forsta dagen spenderades faktiskt pa flygplatsen, vi letade billigt flyg till Thailand for vi hade tankt att aka dit och overraska Linn och Emilie. Men efter att ha sprungit runt pa flygplatsen i ett antal timmar sa trot talamodet och vi gav upp. Trakigt att inte kunna traffa de men vi ar ju hemma snart sa da ses vi da istallet :)

Vi akte istallet tillbaka till hotellet och gick ut for att fa massage. Det slutade med 3-4 timmar av helkroppsmassage, ansiktsbehandling, harbottenmassage, manikyr och pedikyr. Ratt gott kan jag saga! Allt for ca 200 kr. Vart!

Det ar fruktansvart billigt har och det ar sa skont att slippa snala som man fick gora i Aussie! Antligen.


Idag bytte vi till ett litet finare hotell. Bali Sorgawi Hotel, jattemysigt. Sa dagen har spenderats framfor poolen och pa Kuta beach. Jattefint, men valdigt jobbigt med alla javla forsaljare!!!

Sen gick vi en svang pa stan och jag fick shoppat en vaska och en klanning for totalt 80kr.. Ratt okej med andra ord ;)


Nu ska vi boka biljetterna till Malaysia, troligtvis 10 mars som det ser ut nu och sen blir det en lugn kvall for man blir helt dod av varmen har. Aven om vi borde ha vant oss...


Hoppas ni har det bra!

 
 
Pem

Pem

21 februari 2010 16:23

Jo den värmen hade ni gärna fått dela med er av nu! Ida e de soligt här hemma men snövallarna kan vara nästan upp till 2 meter på sina ställen. Kika in på bloggen å kolla på bilderna jag lyckats få! haha

http://metrobloggen.se/pem26

 
Ingen bild

Lollo

21 februari 2010 19:09

Hej babe, Låter Awsome!!! Tänkte bara höra om vi stannar i malaysia till 25? För det är ju 30 dagar utan visum i thaland som gäller eller? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicktoria - 11 mars 2010 07:56

Heej hopp alla goa och saknade vanner :)   Nu har vi kommit till Malaysia, Kuala Lumpur. Men mer om det langre ner, tankte borja med att beratta om varan senaste vecka som spenderats pa en liten paradiso utanfor Bali som heter Gili Trawangan. D...

Av Vicktoria - 3 mars 2010 05:58

Herregud vilken dag det var igar, vet knappt vart jag ska borja! Vi hade bestamt att det var dags att trotsa trafiken och hyra moppar for att se lite mer av Bali. Som jag har berattat innan sa kor de som idioter har!! Samst i hela varlden, det kan ...

Av Vicktoria - 1 mars 2010 14:45

Hej hopp! Jag har antligen lyckats hitta en dator dar det gar snabbt att ladda upp bilder har pa bloggen ocksa sa nu far ni som inte har facebook och kan se alla bilder fa se lite grann har :) Det ar inte sa manga men jag hoppas de racker ett tag, ...

Av Vicktoria - 28 februari 2010 15:49

Hej hopp! Har inte hant jattemycket sen sist, vi har spenderat dagarna vid stranden och svettats ratt sa mycket! Lina och Linda kom i fredags kvall da blev det en sen, verkligen sen och god middag ute. Efterat begav jag och Linda oss hit till i...

Av Vicktoria - 25 februari 2010 13:38

Hej hopp dar hemma! Hort om den galna snostormen, verkar som snon kommer ligga kvar tills vi kommer hem och mig gor det inte nagot ;) fragan ar om ni orkar o de tvekar jag pa..   Bali ar fortfarande riktigt underbart. Vi har bytt hotell och bor...

Ovido - Quiz & Flashcards